Melitta Barista Smart TS Black volautomatische espressomachine F850-102

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Barista Smart TS Black volautomatische espressomachine F850-102 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

OWH 12-03-2021

Inmiddels de 2e terug gestuurd. Beide keren werkte de melkfunctie slecht. 40ml ipv 140 ml. Ofwel waardeloos apparaat voor koffieversies met melk

Ga nu maar wat anders kopen. Na checken op websites blijkt dit een redelijk algemeen probleem.

Advies; gewoon een ander apparaat kopen

Pluspunten

• melitta klantenservice goed bereikbaar

Minpunten

• apparaat werkt niet naar behoren

Meinco Feddes 17-01-2020

Geweldige volautomatische espressomachine van Melitta

Dit apparaat overtreft alle verwachtingen, overheerlijke koffievarianten, zeer handig en eenvoudig te bedienen, bediening is ook mogelijk via de Melitta connect app. Deze app beschikt over heel veel bedieningsgemak, duidelijke korte handleidingen voor onderhoud. Kortom, de beste volautomaat die wij tot dusver hebben gekocht en kan deze van harte aanbevelen voor de liefhebber.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • 21 koffievarianten
  • zeer gemakkelijk in onderhoud
  • Het invoeren en bewaren van eigen koffierecepten